tomorrow tomorrow

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Det har jag bestämt mig för. Va ute och gick med Tessie och då gick temperaturen upp lite men så otroligt lite.. ingenting som inte lite ipren kan stoppa ;) Orkar inte vara hemma längre. Efter 1,5 dag utan något speciellt att göra håller jag på att go bananas!!! Framförallt också eftersom att jag fortfarande väntar på mitt speciella mail :)

Ska bli spännande att se hur jag hanterar mina troligtvis kommande arbetslösa dagar när jag är mellan mina jobb. Kommer jag att klara det? Vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu väntar jag på att familjen ska komma hem. Jag har ju bott här de senaste två dagarna för att inte behöva göra allt själv :) Skulle lagas något väldigt -- spännande. Och jag tänker helt enkelt inte försöka mig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0