Back with a black

Happ, Blackeye Malin. Ser förjääävligt ut. Fick en boll på ögat igår när vi hade fotbollsmatch. Bollarna blir som stora isklumpar när det blir minusgrader. Så jag tänkte. Varför inte ta en på ögat?? :( Höll dessutom på att få gult kort för att jag sa "Jävla anus" när det hände. Sjukt.

Dessutom har min vänstra stortå bestämt sig för att inte passa i skor längre. Jag har så sjuukt ont och den är alldeles uppsvullen. Vad gör man en sån gång liksom? Enligt kontakter är detta ett tecken på att jag kommer vara tvungen att tömma nageln på blod. FY FAN VA ÄCKLIGT. Jag hatar min tå just nu.

Nu ska jag rodda med grejjor. Sen längtar jag hem :) Ska se om jag kanske lyckas laga lite god mat. Sen får vi se om foten går ner i fotbollsskorna. Annars blir jag väl åskådare på kvällens träning istället. :( Skit också.

Kommentarer
Postat av: Caroline

bruuuce :/

2010-03-15 @ 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0